2007-04-25

Pirmas testas !

2007-04-17

Šios dienos įrašas pakankamai techninis.Vakar gavau vieną skambutį iš agentės. Pasiekimas! Pasiūlė vieną poziciją, deja tolokai, miestelyje Harrogate, reikėtų turėti mašiną. Na, bet kadangi trauktis nebeturiu kur :), atsakiau kad ok. Tada perspėjo, kad pirmas žingsnis šiek tiek automatizuotas. Tai reiškia – įmonė man atsiunčia testą, aš atsakau į jo klausimus ir po valandos atsakymus siunčiu atgal. Sutarėm šiandien 12:00. Na, 11:50 aš jau interneto kavinėje. Ten jau randu preliminarų laišką su instrukcijomis, kaip reikės minėtą testą laikyti. Instrukcijos paprastos: jei neturi, susiinstaliuok į kompiuterį Java ir Eclipse, turėtų pakakti. Oho :), interneto kavinėje aš failus aplamai tik į My Documents išsaugot galiu. Apie instaliavimą negali būti jokios kalbos. Paskubomis sukurpiu laišką, kuriuo iš anksto paaiškinu, kad esu interneto kavinėje, ir dėl to, galbūt kai kurias užduotis atlikau nekokybiškai :). Lygiai 12:00 !, gaunu testą, jame 9 užduotys. Kiekviena jų reikalauja parašyti kokį tai kodą. Be Eclipse gal ir sunkoka, bet man, senam Javos asui :), įveikiama. Užduotys tikrai pakankamai lengvos. Šiek tiek sugaištu laiko, nes aišku Notepad neveikia autocomplete, taip pat sunkoka su import'ais. Vieną užduotį sucheat'inu ir nusiunčiu per icq kolegai Lietuvoje. Užduotis nesunki, bet man reikia kompensuoti laiką, prarastą dėl Eclipse. Šiaip agentė vakar minėjo, kad reikės Design patterns. Aš aišku patikėjau, ir vakare dar kartą pasikartojau Bridge'ą, ir kada jį geriau naudoti vietoj Decorator'iaus ar Adapter'io. O užduotis su Design patterns buvo tik viena, ir be galo paprasta: daugmaž parašyk Singleton Factory, kuriantį tris geometrines figūras, kuris atsimintų, ką yra sukūręs. Tfuu, tai net ne AbstractFactory, tai net ne FactoryMethod. Supykęs pavadinu klasę CountingFactory ir sukuriu jai ShapeFactory interfeisą, taip pritempiu iki FactoryMethod :) Na, per valandą spėju viską. Po to parašau agentei laiškelį, kuriame lengvai piktinuosi testo lengvumu :) ( na ir įžūlumas sucheatinus vieną užduotį, bei neturint daugiau nė vieno darbo pasiūlimo ). Rašau tipo – aš esu senior, o čia man atsiuntė entry-level testą :)

Komentarų nėra: