2007-05-07

Anglų kalba

Pagalvojau kad ši tema reikalauja atskiro post'o. Gal iš mano ankstesnių post'ų panašu kad viskas yra nuostabu, bet iš tiesų taip nėra. Būdamas Lietuvoje galvojau kad anglų kalbą moku idealiai. Bent jau be problemų skaitydavau technine dokumentaciją, prenumeruodavau vieną anglišką žurnalą, nesibaimindavau angliškų filmų, ir panašiai. Kitų nuomone anglų kalbą irgi mokėjau kone idealiai.
Deja ši mano nuomonė atvykus į Anglija pasikeitė radikaliai. Tiesiog gatvėje susistabdo moteriškė kažko paklausti, o aš net nesugebu suprasti ko ji iš manęs nori. Na, svarbiausia buvo susikalbėti su agentais. Manau kad vienas - kitas netgi atmetė mane, dėl to kad per daug kartų kartojau: sorry, could you speak slower? Kai kuriuos žmones įmanoma suprasti, bet tikrai ne visus. Tiesiog kalba per greitai, ir jungia žodžius. Kalbėti taip pat pasirodė nėra super lengva užduotis. Atrodo pasakyt gali viską, bet padaryt tai pakankamai greitai nėra paprasta.
Darbe irgi nėra idealu. Jau skelbime buvo parašyta: "excelent communication skills" ( beje dažnas reikalavimas ). Taigi kai darbe kalba su manim, įtempiu visus klausos organus ir sugebu trūkstamus žodžius užpildyt kontekstu. Tam apdorojimui naudoju laiką, kol jie laukia, ką aš atsakysiu :). Bet kai jie kalba vieni su kitais, dažniausiai lieku nieko nesupratęs. Kol kas tai man labai nepakenkė, bet nežinau kaip būtų viskas susiklostę, jei jau Lietuvoje būčiau buvęs šiuo klausimu tik vidutiniokas..

Komentarų nėra: